A tanulási egység célja, hogy megismerd a digitális eszközök használatának az ún. belépő szintjét, ahol korábban analóg módon végzett tevékenységeket át tudsz alakítani digitális eszközre. Ezeknek a felületeknek a használatával játékosabbá teheted online és jelenléti tanóráid, oldva ezzel a teljesítményszorongást és növelve a motivációt. 



Az együttműködésre alkalmas felületeknek számos előnye van. Megkönnyítik a tudástartalmak feldolgozását és tárolását, segítik a digitális kompetenciák fejlesztését, hatékonnyá teszik a csapatmunkát és gyakran nagyon jól néznek ki. 

Ebben a tanulási egységben olyan felületeket mutatunk be, melyek közösen szerkeszthetőek, alkalmasak feladatok készítésére, ellenőrzésére, időzítésére, vagy adatok, dokumentumok tárolására, de akár egy projektfolyamat produktumai is lehetnek.

Beszélni fogunk a digitális parafatáblák csoportjába tartozó Padletről, egy, az oktatásban is használható projektmenedzsment felületről a Trello-ról, illetve kicsit kitekintünk a méltán kedvelt Google termékre, a Google Drive-ra. Elsősorban azért ezeket a felületeket választottuk, mert

1, nagyon könnyen lehet rájuk regisztrálni (van regisztrációkönnyítő funkció, ami azt jelenti, hogy egy Facebook vagy egy Google profillal lehet belépni);

2, van magyar nyelvű menüsoruk, 

3, van használható, ingyenes verziójuk (de a fizetős verzió természetesen plusz funkciókkal kecsegtet.) 



A tanulási egység célja, hogy megismerj és alkalmazni tudj digitális felületeket és módszereket a kulturális nevelés támogatására. Megismerd a digitális történetmesélés fogalmát és képessé válj a módszer beépítésére mindennapi munkádba. Emellett betekintést nyersz néhány egyszerűen használható, interaktív, vizuális támogatóeszköz használatába, mindezt a jogtisztaság tiszteletben tartásával.



A tanulási egység célja, hogy megismerj és alkalmazni tudj interaktív prezentációkészítő felületeket. De az is, hogy használni tudj olyan prezentációval kapcsolatos módszereket, melyek eltérően a prezentáció korábban ismert kereteitől, segítenek a diákok verbális készségeinek, fókusztartásának, strukturálási készségeinek fejlesztésében és színesítik módszertani repertoárodat. Ha ez nem lenne elég, kiválóan működnek online térben is.

A tanulási egység célja, hogy megismerj és alkalmazni tudj a szummatív értékelésen túl olyan egyszerű és komplex értékelési stratégiákat és hozzájuk kapcsolódó digitális felületeket, melyek az online térben zajló tanulás értékelését is megkönnyítik. Mindemellett olyan értékelési és módszertani eszköztárral vérteznek fel, mely nemcsak egyszeri teljesítmény mérésére képes és lehetővé teszi az egyéni értékelést és differenciálást.